Autode gaasisüsteemide IV põlvkond
4 põlvkond – peamiselt gaasi jaotatud faasilise sissepritse seade on orienteeritud tänapäeva autodele, millel on enesediagnostika süsteemid OBD ja OBD2. See sissepritseseade kindlustab praktiliselt mootori võimsuskao puudumise, emissiooninäitajate püsimise auto väljalaskesüsteemis EURO3 EURO4, kaasa arvatud enesediagnostika kõikide talitluste säilimise, kuna gaasi sissepritset juhib tegelikult automaatika ning mootorite mistahes seadistuste kõik iseärasused säilivad. Bensiinipihustite töötamise signaali korrigeeritakse ning antakse gaasipihustitele reaalajas, mis tagab kõikides režiimides kütuse täpse annustuse, mille on mootori valmistaja ette näinud. Peale bensiinipihustite ei lülitu välja mitte ükski auto süsteem, mis tagab kõikide kontrollsüsteemide töö, dünaamika ja võimsuse säilimise.
Tänu pihustite sisseehitatud emulaatoritele ja sissepritseseadmete juhtimisele ühest plokist, ei nõua süsteem täiendavat seadiste paigaldamist, mis alandab seadme lõplikku maksumust. Pihustite ümberlülitamine toimub automaatselt ja järk-järgult, auto käitumises jääb see täiesti märkamatuks. Kui gaasirõhk langeb alla normi (näiteks gaas sai otsa), ei sure auto mitte kunagi välja, kuna läheb üle bensiinitoitele ning süsteem teatab sellest helisignaaliga (on aeg tankida). Kogu juhtimine toimub ühe nupuga, mis võimaldab näha gaasi jääki paagis ning seda, millisel kütusel mootor antud momendil töötab. Mingid teadmised ega süsteemi kasutamise koolitus pole vajalikud. Hoolduste vaheliseks perioodiks on auto 15-20 tuhande kilomeetrine läbisõit. Gaasisüsteemi mistahes rikke korral ja isegi gaasitoite puudumisel säilitab bensiinisüsteem oma täieliku toimimise.