4 põlvkond
4 põlvkond – peamiselt gaasi jaotatud faasilise sissepritse seade on orienteeritud tänapäeva autodele, millel on enesediagnostika süsteemid OBD ja OBD2. See sissepritseseade kindlustab praktiliselt mootori võimsuskao puudumise, emissiooninäitajate püsimise auto väljalaskesüsteemis EURO3 EURO4, kaasa arvatud enesediagnostika kõikide talitluste säilimise, kuna gaasi sissepritset juhib tegelikult automaatika ning mootorite mistahes seadistuste kõik iseärasused säilivad.
2 põlvkond
Teise põlvkonna süsteem põhineb elektroonsel juhtplokil, mis töötleb signaale lambda-sondilt, süütesüsteemilt, seguklapi asendi andurilt (TPS) ja säilitab mälus lambda-sondi pinge väärtused ning süsteemi töö vastavad häälestused.
3 põlvkond
3. põlvkond – süsteemid, mis tagavad gaasi jaotatud sünkroonse sissepritse mehaanilise annusti-jaoturiga, mida juhitakse elektronplokiga samm-mootori abil. Gaas antakse sisselaskekollektori igasse silindrisse üheaegselt, mono-sissepritse põhimõttel.
1 põlvkond
I põlvkonna süsteem – see on kogu gaasisüsteemide sarja kõige lihtsam lahendus. Sobib autodele, millel on karburaator- ja sissepritsetoitesüsteem ega ole varustatud katalüüsneutralisaatoriga.
5 põlvkond
5. põlvkond – gaasi vedelsissepritse süsteemid elektromagnetiliste pihustitega, mida juhitakse iseõppiva elektroonse gaasitoite juhtplokiga. Gaas ringleb süsteemi sees balloonis oleva gaasipumba abil, kusjuures reduktori eelsoojendus pole vajalik. Sellel süsteemil on mõningaid vigu – see töötab ainult hea puhta gaasiga ning seadme maksumus on suur.